onsdag 17 december 2008

Värkar men ingen framgång

Haft värkar från och till sen i går kväll men ingen framgång åkte in vid kl 2 men åkte hem igen vid 3.30 hade inte öppnat mig något överhuvudtaget. Fortfarande bara tre cm.
Men jag har haft ont nästan hela tiden sen dess så om vi har tur så kanske det kommer ikväll eller i natt.
Vi har även varit ute och gått hela familjen i ca 30 minuter så just nu känns det som värkarna är på väg tillbaka. Och då hoppas man ju på att de ska bli starkare så jag kan åka in igen och bli igångsatt om inget annat.
Jag har endast sovit 1,5 timme sen igår morse så börjar bli väldigt trött men sova vågar jag inte fall i fall värkarna skulle avta igen då..
Nä nu börjar jag bli riktigt trött på att ha ont och vill att något ska hända.
Tips är välkomna.

3 kommentarer:

Ulla sa...

Åååå så spännande, ser fram emot nästa inlägg och håller tummarna att allt går bra....

Putsa köksfönstret, det brukar vara bra.... LYCKA TILL NU....

Karin sa...

Det är så spännande. Kollar in din blogg varje dag jag startar upp datorn. Har tyvärr inga tips.....Jag blev igångsatt med alla tre barnen....
Hoppas att det händer ngt nu.

glaha sa...

Väntar med spänning.....tycker det är dags för mig att klämma på en liten knodd i jul. Men jag tror bebben brås på sina paranteser, lite envis och det ska vara efter hon/hans pipa, precis som sin mamma och pappa.=) Men jag håller mina tummar och tår att du redan har åkt in och håller på som värst nu och krystar och pustar........

Tummisar från mig

Annette