torsdag 4 december 2008

Bakdags igen. Hämtat mina promarkers




Idag va det lussebullar som stod på schemat. Även detta första gången som jag bakat lussebullar med Kesella.



Första plåten blev lite mörka och andra lite ljusa så det jämnar ut sig. Goda blev de iallafall.





Kunde inte vänta utan tog en snabb runda ner till stan igen och hämtade min promarkers.
Så nu har jag hela 30 st. Och 14 av dem kom idag som ni ser på bilden.
De jag har sedan innan är lite mörkare färger. Men som Carina gav mig tips på är att försöka få pennor som passar ihop och det känner jag att dessa nya gör. Nu ska det målas lite mer stämplar.

4 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Så goda dessa ser ur kan du skicka en liten påse?

Vad kul att dina pennor kommer i dag. Då ska det målas stämplar nu.

Ha det så gott hoppas bebisen vill komma ut snart.

Kram

Karin sa...

Vad kul med vinsten! Det är ju väldigt användbart med stickles, bra! Sen ser ju lussebullarna så goda ut, det får nog bli lite bakning här också snart.b Ha det gott! //Karin

Vicki sa...

Är allt bra?
Ingen bebis på gång ännu?

Vicki

Carina sa...

Ooo Promakers med hjärtan??
Försöker du baka ut bebisen?
Hadet bäst!