söndag 7 december 2008

Julmarknad och julbord

Idag har vi varit på Sigtuna julmarknad och gått ett par timmar sen bar det av till Bålsta Gäst givargård för julbord.
Allt va gott och Moa tyckte det va häftigt med alla godsaker på sista bordet vi gick till.
Efter ett par timmar med att stoppa nyllet fult med mat och godsaker så åkte vi hem. Men där va vi inte länge.
Jag har ju haft klåda över hela kroppen och det har blivit värre så vi tog runda till K.S för lite akuta prover som vissade inget alls. Så med lite medicin sen bar resan hem igen och nu är jag trött och sliten efter en lång dag och snart ska jag hoppa i säng.
Hoppas alla andra också haft en trevlig andra advent.

3 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Vad gott med en massa godis och mat,
hoppas att medicinen hjälper dig attt du nu får sova en god natt.

Kram

glaha sa...

Pratat med din mamma och hon sladdrade och det ser ut som om det närmar sig med stormsteg......håller tummarna att det är dags ikväll.....eller inatt.

Kramisar från mig......

glaha sa...

Ta inte ut dig helt du ska orka med en förlossning också. Men jag håller mina tummar på att du snart har en beby i famnen......tippar på en kille, jag har ju 50% chans att gissa rätt....