lördag 6 december 2008

Clipboard

Jag har för ett tag sedan köpt clipboard som jag inte haft någon andvändning för men efter att tittat runt hos alla och fått lite inspiration så blev det lite julpyssel av dem.
En blev julgrön med en gran sen lite silver prickar till snö.
En fick bli röd med stjärnor. Den fick också silver snö.
Guld med lite granar men denna fick cinnamon snö på grenarna.
Den första rund blev vit med swirls som jag satt lite rött och cinnamon som dekoration. Ja det blev fel först så jag försökte rätta till den.
Den andra runda blev silver och fick den röda och platinum på sina detaljer.

3 kommentarer:

Karin sa...

Vilken tur att du inte har använt dem..De blev ju jättesnygga!!!! Jag förstår dig precis, jag gick och väntade samma tid på bebis och jag kände knappt för att göra något till jul, för först skulle bebisen komma tyckte jag. Hoppas bebben kommer snart, efter julbordet så klart....Hoppas att det är bra med dig och att klådan försvunnit. ( Kom ihåg att jag hade nog det jag med ) //Kram Karin

Ammi sa...

Vilket läckert julpyssel, dom runda är helt underbara :-). tack för kommentaren på bloggen, texten på kortet har jag norpat från en tavla Linnéa fick när hon döptes! Kram Ammi

Awirahl sa...

Så fina.. ser att du använt dig av det du fått från creativ club.

Kram Anna