torsdag 11 december 2008

F_n, j_vla, skit

Min kamerasladd vill inte fungera... Åhhhh jag som hade gjort några roliga saker idag som jag ville vissa er alla.
Jag håller tummarna att när min sambo kommer hem att han har en sladd jag kan andvända istället.

Ja ja jag kan ju berätta vad jag gjort.
Jag fick mina mini Hängla idag så jag har gjort ett julkort som jag tänkte tävla med på Pysselgården.
Sen gjorde jag ett par julklappsettiketer som jag sett Tussan (DT åt Hängla) gjort. De är så söta så jag va bara tvungen att lita dem.
Men som sakt jag hoppas jag får en sladd snart så jag kan lada upp dem...


Sen har jag vunnit ett jätte gulligt ark med Groder från scrapparazzi blogg.
Så roligt.

1 kommentar:

Carina sa...

Nu har du gjort mig nyfiken...
Hur går det med bebben? Den vill bara inte komma ut i denna kylan tror jag. Som jag frös efter gårdagens konferens...fortsättning och bilder kommer snart i kompisscrappen

hadet!