torsdag 18 december 2008

Nä inget i natt heller

Jag va inne igår kväll och kollade och det hade inte hänt mer. Varit nere hos Bm nu och fått mina papper utskrivna så som det ser ut blir det en bil resa ner till Laholm ikväll.
Men jag mår inte bra. Mår illa känner mig febrig och hängig så hon sa du kommer säkert födda barn idag. Ja ja det har jag också trott i flera dagar och ändå har den lille inte velat komma ut så vi får väl se.
Mamma och pappa skulle köra runt 13 idag så vi får se vad som händer.
Moa vill iallafall åka till sin mormor och morfar hon längtar jätte mycket efter dem.

Jag ska försöka sova lite i eftermiddag så kanske jag känner mig lite piggare sen när de kommer.
Jag uppdaterar imorgon från Laholm eller kanske inte.. Ha det så hörs vi i vimlet.

4 kommentarer:

Carina sa...

Då blir det kanske en liten halländare :-)
Hör gärna av dig om du kan när du är i halland så ska jag visa dig vikningen om du orkar.

glaha sa...

Lilla hönan, tycker lite synd om dig, vet precis hur du känner det....ta det lugnt, det viktigaste är att du och bebben mår bra.....han/hon vill vara en julklapp till sin mamma och pappa.

Spännande men jobbigt för dig och gubben.

Vi ses.......snart

kram annette

Ammi sa...

Inget inatt heller...hoppas på att det blir innan jul :-)Ha en bra resa ner. Kram Ammi

Ulla sa...

Ta det lugnt ner nu, så du inte måste ligga i Jönköping eller nån annanstans...