måndag 15 december 2008

Tändsticksaskar och Paella

Jag har gjort ett par tändsticksaskar som jag sett hos många andra.
Syns kanske lite dåligt då jag glömde fota dem innan jag stoppade de i påsarna.
Men jag tycker de blev fina med mini stämplarna från Hängla.

Sen la jag även upp en bild på Paellan vi åt i lördags hemma hos mina svärföräldrar. Den va helt underbart god. Så bra jobbat Leffe och Chris. Längtar tills det blir Paella igen. Och då kanske jag med kan dricka lite Sangria.
Nä nu ska jag försöka fixa lite här hemma.
Vi går alla och väntar på att knodden vill komma ut nu så jag får väl försöka städa lite så det kanske kommer igång.

5 kommentarer:

Ammi sa...

Jättesöta askar, och dreglar över paellan, hur gott såg inte det ut :-)

Unknown sa...

vilka söta askar!! Åhh...paellan ser himmelsk ut!! Så du ska ha bebis snart? När är du beräknad? Lycka till!

Anonym sa...

Ååh de är för söta de där minihänglarna! Jättesöta saker du gjort! Och paellan vill man ju bara ha direkt...

Såg i en kommentar att du inte hade kunnat komma in på min blogg - det har inte jag heller kunnat idag, det har varit något fel på själva sidan. Testa gärna igen, kanske går det nu! Mitt första DT-kort är klart men jag lägger inte upp det förrän tidigast i morgon så att alla bloggbesökare hinner beundra Cillas layouter först.
/Lillnettan

Mia sa...

Tjusigt Sofie! Och vad paellan såg himmelsk ut!

Och ingen bebis som behagar komma ut? Tänk om bebis håller sig till julafton? Ja, vi får väl se...nu tror jag att det blir så!

Lycka till och Kram

Mia

Therese sa...

Himla fina askar!!
Grattis till din vinst hos Tussan!!!
Kul att nån vinner som man känner.