tisdag 4 november 2008

Åter hemma!!!!!

Så då va man hemma igen efter en underbar vecka nere i Laholm. Fast det är alltid lika skönt att komma hem igen. Saknar ju min lilla sötnos som tyvärr inte mår så bra han har feber och är allmänt hängig. Jag fick inte gjort så mycket denna gången jag va nere hjälpte några att göra pop up card och det är ju alltid kul att få hjälpa till med något som man själv tycker är roligt.


Detta pop up cardet är inte riktigt färdigt men har inte riktigt kommit på vad mer jag ska smycka det med.

Sen blev det ett som är lite juligare också. Lite annan storlek på det tyckte det blev rätt gulligt.

Och ett vattenfallskort blev det med. Lite svårt att läsa texten bara.

4 kommentarer:

Awirahl sa...

Jätte finna kort.. Har tänkt mig att ge mig på popup kortet snart..
Kramiz Anna

glaha sa...

Härliga kort du gjort, har ännu inte gjort något. Vi får se om det kan bli ett ikväll.

Skönt att vara hemma igen, tänk nästa gång vi ses så kan det vara lite mindre av dig och mer av någon annan=)

Anonym sa...

Vilka fina kort! Hoppas att allt är bra med dig och med magen! Var rädd om dig Kramizar

www.mariante.se sa...

WOW så läckra!
Stämpelbodens DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/
Kram Mariante