tisdag 11 november 2008

Höst Lo med Moa

Nu ikväll fick jag faktiskt lite inspiration till att göra en Lo med de fina bilderna sen jag och Moa va ute och busade i löven. Tycker den blev riktigt bra har försökt att utmana mig själv att inte scrappa i kanterna som jag annars gärna gör.


Försökte även här göra lite annorlunda så jag lift lite från min moster med att skriva runt bilderna.
Löven här skar jag bort från en bild men tyckte det va så fina så de fick en egen lite hörna. Jag hoppas nu bara min inspiration inte springer sin väg igen innan jag fått scrappat ultraljuds bilderna.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig Lo! fina färger...Kram

Awirahl sa...

Jätte bra LO gillar den jätte mycket...

Kramiz Anna

Unknown sa...

härlig höst lo med vackra bilder!

glaha sa...

Härlig höst lo´s du har gjort, blev impad av att du inte hade bilderna i hörnen. Snyggt att du laggt dom lite över varandra. Skitsnyggt, kasta dig nu över nästa lo´s så inte inspirationen försvinner=)

Ha en bra onsdagskväll på dig, kollar in imorgon för att se nästa lo´s.

kramis Annette

Catta sa...

SÅ spännande med en till baby! Hoppas allting går bra för er. Vilken härlig höst LO, lika mustiga höstiga färger som din blogg! Så trevligt att du lämnade en kommentar, fortsätt så! Kram C