torsdag 7 april 2011

Liten från husmors helgen.

Fast först lite från min hörna som är under uppbyggnad.
Äntligen kommer några av mina alster sen vi hade husmors helgen.





Jag och min syster jämför våra klubbor för att se vilken som är störst (Kalmar)


Min lilla Linn som börjar bli stor och har fotas på Dagis. Hösten 2010

En lite närbild på blommorna.



Vår älskade Mizty som vi fick ta bort i Januari då hon hade cancer. Saknaden är stor.


Min lilla pappa. Ja iallafall på detta kortet. Här är han med sin mormor och morfar.

3 kommentarer:

ann.ian sa...

HEJ! VAD KUL ATT DU KOMMIT I ORDNING LITE I DIN HÖRNA. DU VAR MYCKET KREATIV PÅ SCRAPPHELGEN OCH GJORDE SÅ FINA LO SOM. SER FRAM EMOT ATT DU LÄGGER UT FLER FINA ALSTER HÄR. PS MINA MELITTA PÅSAR HAR TAGIT SLUT HIHIHI. KRAM IAN

Ulla sa...

Så skönt att se dej komma igång igen, man allt har sin tid. Hälsa och krama barnen.

glaha sa...

Det här måste firas=)) skoja med dig... härlig los du fick ihop på träffen och korten med klubborna är bara så läckra.... så jag kommer ihåg er som små.....