söndag 7 februari 2010

Underbara Elin

Tack syrran för några helt underbara dagar. Hoppas det blir snart igen då vi kan rå om varandra. Du har helt underbara klasskamrater oxå. De får en att känna sig välkommen.

Hoppas att du inte är allt för trött idag utan får gjort lite på dina studier.


Nu tillbaka till mitt liv. Imorgon kommer Linn hem igen efter ha varit i Stockholm i fem dagar. Moa hämtade jag när jag körde från Eslöv. Hon hade haft mysigt hos pappa. Men det är skönt när man får hem sina älskade barn igen. Nu ska jag mysa med min lilla familj så vi hörs en annan dag.

2 kommentarer:

Elin sa...

Förra helgen var underbar!! Tack Sofi, hoppas också vi kan göra om det snart! Denna helgen blir vit, tycker det kan behövas :) Kommer hem om en vecka så vi ses i alla fall då igen! Love you <3 puss å kram!

Elin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.