lördag 21 mars 2009

Fredag och mys

Idag har jag och mamma scrappat lite jag kommer lägga ut Lo´s imorgon har inte kameran här så det får vänta..

Sen har Moa åkt till sin pappa idag. De har ju träffas väldigt lite under hela hösten som gick och fram tills nu. Men det ska ju kunna bli lite oftare nu.
Moa är glad för det och jag känner mig trygg i detta oxå.

Vi har sen ikväll ätit hemma gjord pizza och tittat på Let´s dance, Singingbee och Så ska det låta alltid lika mysigt att sitta framför Tv på fredagar..

Annars har denna veckan varit rätt lugn. Jag börja väl känna mig rätt normal igen iallafall den mesta tiden. Visst är det vissa dagar jag gärna hade legat kvar i sängen men det går inte när man har två underbart söta barn som behöver sin mamma och tur är väl det annars hade jag nog bara legat.

Lägenhet på G. Hoppas att allt löser sig så jag kan ta den..
Ha en bra helg nu så hörs vi

2 kommentarer:

Ammi sa...

Håller tummarna för lägenheten och för dig, man har så mycket mer styrka än man tror! Tro på dig själv, det gör vi andra :-)..kramar

glaha sa...

Du får ta med din din bärbara datorn så får vi testa, har precis fixat så jag fått in programmet i den nyinstallerade datorn här hemma... nu medans det sitter lite färskt i minnet....