lördag 6 september 2008

Scrappat lite när jag varit hemma....

I onsdags va det scrapping i Laholm. Det va så roligt att träffa alla. Och en LO blev det också. Kul att få träffa alla och prata lite skit som hör våra onsdagar till.



Som jag lovat kommer jag ju försöka komma minst en onsdag i månaden så ni hinner se min mage växa lite till innan babisen kommer...










Sen har ju jag och mamma scrappat lite hemma också. Ett kort med nycklen till mitt hjärta och en låda som jag dekorerat lite lätt.


3 kommentarer:

Karin sa...

Så fint allt blev, och vad roligt det var att träffa dig! Ha det bra så länge så ses vi om en månad igen : )

Awirahl sa...

Jätte fint blev det. Du får ringa när du komit hem till stockholm. Kramiz

Ulla sa...

Det var roligt att du ville ära oss med din närvaro... Så fina dom blev, cool ask.